niedziela, 9 października 2011

Krótka depesza wyborcza



...prosto z Obwodowej Komisji Wyborczej nr 100!
         Drodzy Czytelnicy! Wyobraźcie sobie, że wczoraj, gdy Wy ledwie otwieraliście sklejone snem oczęta, my już dzielnie stawialiśmy krzyżyki. Zainwestowawszy w polską demokrację po 1000 jenów, pociągiem wyprawiliśmy się na Meguro, do ambasady. 

Notka turystyczno krajoznawcza: dzielnica Meguro jest zielona i raczej spokojna (gęstość zaludnienia ledwie 17,000 osób na km2). Poza piętnastoma ambasadami można tu także znaleźć główną siedzibę szkoły jazdy Hinomaru, usytuowaną w cienkim budynku z charakterystycznym blobem.


Flaga japonii, cyc do przodu i DEUS EX KABINA!

          Na liście głosujących było 160 osób. Należy do tej liczby dodać jeszcze około 20-tu, które zdecydowały się oddać głos korespondencyjnie i mamy sumę głosujących na Wyspach Japońskich. Wszyscy oni, niezależnie od miejsca zameldowania, oddali głosy na listę warszawską.

....na koniec: maskotka ambasady (w Japonii wszystko musi mieć swą maskotkę!!!) polski żubr.

10 komentarzy:

  1. fajne te żubry :) trzeba było jednego zakosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja napiszę tylko że Gears of War 3 zabiera mi teraz cały czas. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, Dziuburu-chan! Ależ są słodkie *.*
    Wolff melduje, że wypełnił swój obywatelski obowiąze :>

    OdpowiedzUsuń
  4. A-ha! Nareszcie mogę znów komciować! :D Dziękuję za umieszczenie moich poprzednich komentarzy.

    Miałam na myśli oczywiście "obowiązek".

    OdpowiedzUsuń
  5. @Zucker: hm, nasi sasiedzi jednego dostali, wiec, jesli pragniesz pluszowego zubra, moge sprobowac Ci go zorganizowac (chocby w ramach rekompensaty za przetrzymywanie Valkyria Chronicles)

    @Chudini: ja zas napisze, ze jak juz mam byc wielkim zapuszkowanym macho to wole byc kroganem w ME3 :D

    @Lil' Wolff: Witaj ponownie wsrod najwierniejszych wrod wiernych Komciatorow! Jestem pewna, ze Zuckier i Chudini za Toba tesknili - stanowisz na ich tle glos rozsadku i wypelniasz parytet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie doniesienia wskazują że ME 3 będzie grywalny w co-opie.
    Ale do czasu wyjścia ME mam czas na GoW 3, naprawdę dobra strzelanka.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Chudini: a pykaj sobie w te Gearsy na zdrowie :) lecz pamietaj - pod koniec marca ja jako wielki Kroganin i Ty jako cycata Asari ratujemy galaktyke! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mi się bardziej podobała Tali'Zorah vas Normandy lub jak w jedynce Tali'Zorah nar Rayya.
    Ale chętnie jak zawsze wymienię się uwagami i spostrzeżeniami.
    Musimy kiedyś jakiś wyjazd w końcu zorganizować gdzie zabierzemy konsole i my sobie poszalejemy. Reszta porobi coś innego. :P Oczywiście planszówki tez się przydadzą, jak oderwiemy się od dodatków do Dragon Age i Mass Effect. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. P.S.
    Wyszedł z tego co czytałem 1 odcinek Dragon Age Redemption. Ale nic więcej nie wiem na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Chudini: JA!? NA KONSOLI?! W GRY BIOWARE?! NIGDY!!!! Na Hiluxa na pewno zmieszcza sie dwa pecety i komplet ekranow :D
    DA:R to kaszana, pozwole sobie wyciagnac ten wniosek bez poswiecania 10 cennych minut swojego zycia na ogladanie jak Felicia Day biega po lesie ubrana w kostium ze sklepu za 4 zlote.

    OdpowiedzUsuń