poniedziałek, 16 stycznia 2012

We interrupt this program to bring you...



Andrew Scott jako  Jim Moriarty - Zmokła. Psychopatyczna. Fretka.
Also, kind of hot.



Seriusly though - ALL OF THE AWARDS. NOW

PS. Pisząc, że jestem gotowa na ostatni odcinek Sherlocka mogłam trochę przesadzić. Ale po (i w trakcie) seansu wchłonęłam już takie ilości Sparkling Chardonnay, iż wszystko wokół, miast rozpaczliwie potworne, robi się nagle bardzo śmieszne.... Katjo - wracam do Polski na początku kwietnia: oficjalnie (bo przez internet) zapraszam Cię na seans szerlokowych blurejów (z komentarzem!).... Wszystkie inne użytkowniczki tamponów (w promieniu ca. 50 kilometrów od Białołęki) również mogą czuć się zaproszone!

10 komentarzy:

  1. Państwo będziecie już w kwietniu w Polsce ? weeeeeeeeeeeeeeeeeee :) ale tak na chwilę czy już permanentnie ? Trzeba będzie zorganizować huczne przyjęcie powitalne :) Ze swej strony oferuję dostarczenie licznych wykwintnych przekąsek oraz wina .... marki wino :)

    P.S. jeśli małż nadal planuje remont łazienki to informuję, iż stałem się szczęśliwym posiadaczem młotowiertarki pozwalającej szybko i wyjątkowo widowiskowo burzyć ściany oraz ogólnie zamieniać życie sąsiadów w koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <333 a ja bylam przygotowana bardziej niz myslalam. Pewnie byloby inaczej gdybym ogladala sama. ale chetnie obejrze z komentarzem :D dobrze ze sie wstrzymalam z tymi dvd.

    OdpowiedzUsuń
  3. (btw, skojarzylo mi sie - czy wszysktie "uzytkowniczki tamponow" wiedza o kubeczkach menstruacyjnych? srsly ppl, zrobicie sobie tylko przysluge)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten post pozostawię prawie bez komentarza. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hellyaeh!!!

    Agnieszkator

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=b5FKnK7TaUc

    OdpowiedzUsuń
  7. Maja nadciąga wraz z Wielkanocą, weee! :D

    Katjo: użytkowniczki kiedyś słyszały, ale nie doczytały. Teraz (dzięki Tobie) doczytały i chyba się skuszą...

    OdpowiedzUsuń
  8. @Zucker: Doskonale! Zawsze twierdziłam, że potrzebna nam większa łazienka! (A bez kuchni nauczymy się jakoś żyć :D)

    @Katja: Ale widzisz, kochana - ja nie mam dvd tylko BLUREJE - tam jest jeszcze wiecej pikseli na centymetr kwadratowy.. wiec serial mozna bedzie nareszcie ogladac tak, jak ogladac go nalezy: as highly perverted, visual por... um. I mean as incredibly smart, character-driven mystery drama.

    @Chudini: A widzisz, ja wlasnie liczylam na Twoj komentarz, bo jako jedyny z czytelnikow posiadacz fretki moglbys ocenic trafnosc mojego porownania Andrew Scotta do tego akurat stworzonka :D

    @Agnieszkator, Lil' Wolff, Katja: Ja widze to tak, ze po moim powrocie zorganizujemy rzeczone spotkanie, Katja zaprezentuje mowe o walorach mooncupa, Agnieszkator referat o wyzszosci Mickeya Rourkea nad WSZYSTKIM (oprocz mooncupa), Wolff prowizoryczna wystawe akwarel, zas ja dostarcze blureje z Sherlockiem oraz wodke :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do wczoraj niestety nie byłem w stanie docenić tego jak że trafnego porównania.
    Wiedzę swoją o Sherlocku nadrobiłem i się powyżej zgodziłem. :)

    OdpowiedzUsuń