niedziela, 8 maja 2011

Mamzilla

Przerywamy program, by nadać Państwu specjalny komunikat!



Ponieważ wczoraj, podczas weekendowej rozmowy na skajpie zapomniałam to zrobić, chciałabym publicznie i blogowo złożyć na ręce mojej Mamy życzenia z okazji Dnia Matki.


Poniżej trzy dowody na wspaniałość Mamy:


  • Mama jest nieustraszona i niezniszczalna (Kiedyś wyznała mi, że w pracy miała przezwisko “Czołg”)
  • Mama jest bezkompromisowa i konsekwentna (niektórzy powiedzieliby że “upierdliwa”). Jak połączenie niedźwiedzia z komarem.
  • Mama jest piękna i skandalizująca. Była najlepiej ubraną osobą na moim ślubie. Olała to, że podobno nie wypada ubierać się na biało.


Mamo! Wiem, że czasem tu zaglądasz, więc pamiętaj, że bardzo, bardzo Cię kocham. I rozczula mnie, że wciąż wierzysz, że będę pracować w OeNZecie (albo najlepiej: przewodzić mu!), że zostanę gwiazdą TeVaueNu oraz Konkubiną Cesarza (a wszystko to przed trzydziestką). Sto lat!



Mama Czyta: to, co czytają mamy: biografie sławnych ludzi, książki historyczne, szmaciane kryminały, Politykę, oraz (o zgrozo!) Galę oraz Party.

Mama Słucha: na przykład Antony And the Jonsons. How cool is that?

Dokonania Mamy: są niezliczone. Mama wykonuje dwa zawody. Przynajmniej raz na tydzień jest w teatrze i/lub na koncercie. Dorywczo zajmuje się społeczną opieką zabytków. Chodzi na wodny aerobik. I jeszcze ma czas wpadać do znajomych.

Fun Fact o Mamie: Mama Mamy nazywała Mamę, w związku z jej ambicjami ponad stan, “Hrabianką Trzech Pałek”!

3 komentarze:

  1. Tak, wszystkiego najlepszego dla Dzielnej Mamy! :)

    Choć, szczerze mówiąc, jak zobaczyłam Twoje zdjęcie z tym napisem, to przez chwilę myślałam, że ktoś ma właśnie zostać mammą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, ja też myślałam, że to jakieś wyznanie "z nożyczkami w tle" :P

    to w Japonii mieliście teraz Dzień Matki... my tutaj mieliśmy na początku kwietnia, a ja już czekam na polski: 26. maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Lil Wolff: jest w tym ziarnko prawdy... na szczescie poki co to jeszcze nie ja sie mammizuje, ale faktycznie, wokol plage slubow wydala sie zastapic plaga ciaz ><

    @momo: osmy mi najlepiej pasuje, sprawia, ze pod koniec miesiaca moge sie juz z czystym sercem skupic na WLASNYCH URODZINACH i nie rozprasza mnie koniecznosc dozpieszczania kogokolwiek innego :d

    OdpowiedzUsuń